Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 22. april 2018

Stevne i Drammen, FS2 og trikseprøve!

Hu hei for en flott dag... Og jeg er råmotivert til å fortsette å trene.
Ettersom vi bestod trikseprøven så er det nå bare 2 dager å trene. Dag1 for heelwork, og dag2 for freestyle. Merkelig nok er det i de klassene vi  er også.. rart det der..


Hva har vi lært i dag.
Vel. vi må ikke låne rekvisitt uten å la hunden sjekke den ut. Krakken til Aina lukta jo ikke som vår..
Koreografien vår er der, vi må bare fortsette å trene.

Det ble for mye snusing i dag, selv om jeg fikk ham med meg i store deler av programmet. ( du kan bare slette den filmen, Jessica!!)
Jeg er klar som bare rakkern for neste stevne jeg... som også bare er  et stevne av mange

Det virka som dommerne skjønner hva jeg driver med i programmet mitt, men jeg er jo hjertlig enig i at utførelsen ikke er bedre i dag.


Dommer 1
 Utførelse 6.0  Litt mye annet interessant i dag, dessverre
Vanskegrad 8.0 :-)
Musikk /fortolkning 8.1 :-) :-)

Dommer 2
Utførelse  7,5  Trekker for snusing, ønsker mindre håndtegn
Vanskegrad 7,85
Musikk / fortolkning 7.9

Dommer 3
Utførelse 7.3 Mange veldig fint utførte øvelser, synd at det ble en del stopper. Kjedelig med gummi i munnen
Vanskegrad 8.2 Mange fine og annerledes øvelser
Musikk / fortolkning  8.3 Magisk stemning


Vi skal jo for søren ikke gi oss nå!!
Hadde ikke noen godkjensle sjøl heller, men godt å få bekrefta at endringene mine funker. De må bare generaliseres


Så da ble trikseprøven desto viktigere å få til.
3 i snitt  er bestått. Og det fikk vi til!!
Ingen kommentarer, men tallene får tale : vi fikk 3.55 i snitt. Det er jo nok!


1 Slalom : 0
Ikke så rart han falt ut, og fant på noe helt annet mudder. Han kan slalom ellers, så det får bare gå...
2 Rygge :5
Vittig, han som rygger så skjevt.. han var vel på i dag da...
3 Sirkel : 4
Han var flink , synes jeg. Han synes den øvelsen er kjedelig
4 snurr  : 5
Ingen banker han der...
5 Hopp
De fleste får vel 5 på den?
6 labbearbeid
Tror han våga seg frempå med snuta først.... perfekt var  det ikke..
7 Target --> droppa vi
8 rekvisitt :0
Tullingen tok jo en koko han , rygga i mellom.. Kreativitet er ikke bra i trikseprøver..
9  Haketarget : 5
Der er han god, og med det blikket
10 Heelwork : 3,5
Han datt litt ut, men han hang bedre med enn det jeg hadde trodd...Ettersom det var snusedag
11 Valgfri øvelse : twist :5
Den kan han...



Så, alt i alt kunne alt gått så mye mye verre. Fikk en fin togtur hjem også, Tardis fikk noen fans, han er forutsigbar sånn.

Åh, hvor jeg gleder meg til å gjøre sprell på hjemmebane!














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar