Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 16. april 2018

Økt - første gang ute i år!

Grunnet stevne til helga  så er det ikke heelwork som prioriteres. Så i dag skulle vi pusse støv av gamle avstandsøvelser, og teste HP delen.

( huet mitt har begynt å surre med  alternativer til liedown, aå nå har vi det gåendes...)

Han responderer fremdeles godt på avstandsarbeid.

Så tenkte jeg å teste hw2 musikken min, som jeg har tenkt ut. Jeg tror det blir bra jeg!!
Da er det bare å svi, og begynne å planlegge..
Vi må jobbe med presisjon i høyre og venstre, og holde rett linje i pelle.. så begynner vi der..

Nå skal tryllestaven være med hele tiden, jeg har mange planer for den nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar